Monday, January 7, 2008

Tokyo 2005

Không biết chiếc coupe 407 hay người mẫu của Peugeot quyến rũ hơn.
Nụ cười thân thiện như chính chiếc Toyota Fine-X.
Rực rỡ bên chiếc Kia Sport.
Rực rỡ cùng Kia Sport.
Dịu dàng bên Saab 9-5.
E lệ bên Saab 9-5.
Độ xe không thể bỏ qua đồ chơi của Fujitsubo.
Độ xe không thể bỏ qua đồ chơi của Fujitsubo.
Sắc vàng làm nổi bật màu đỏ của Daihatsu HVS.
Sắc vàng làm nổi bật màu đỏ của Daihatsu HVS.
Nét nữ tính không làm giảm đi sự hầm hố của Hummer.
Nét nữ tính không làm giảm đi vẻ hầm hố của Hummer.
Ai bảo máy móc cơ khí không duyên dáng?
Ai bảo máy móc cơ khí thì không duyên dáng?
Tương xứng với dáng vẻ dữ dằn của Suzuki.
Tương xứng với dáng vẻ dữ dằn của Suzuki.
Như đến từ ngoài hành tinh cùng Daihatsu UFE III.
Như đến từ ngoài hành tinh cùng Daihatsu UFE III.The 2009 Lincoln MKS will be the first Ford Motor Co. vehicle that uses a new performance and fuel economy boosting technology that features gasoline direct injection and two turbochargers. Ford calls the system EcoBoost and claims it will deliver up to 20 percent better fuel economy.

Derrick Kuzak, Ford's group vice president of Global Product Development, says Ford will use EcoBoost on as many as 500,000 vehicles within the next five years.

The 2009 MKS will be available with an optional 3.5-liter V-6 EcoBoost engine that develops 340-horsepower. It will be an all-wheel drive sedan. Ford says fuel economy is improved by 2 mpg in the MKS with EcoBoost, while emissions are down 15 percent. Performance is about the same as a car with a 4.6-liter V-8. Ford expects higher fuel ecocnomy gains in vehicles that use smaller engines, such as the Focus.

Automakers are revamping their powertrain and future product plans to comply with stricter fuel economy regulations that require an automaker's fleet to average 35 mpg by 2020.

No comments: